szerda, augusztus 29

Szülői



Jelentem, az Ikeás kör teljes siker volt, csoda szekrényem van,rengeteg gyönyörű dobozzal (majd egyszer lefotózom…), el is kezdtem a rendszerezést-leltározást… Lassan egyébként tényleg meg is kell rendelni az első adag ezüstékszert,mert legkésőbb október végén el kell indítani…
Naszóval, a mai szülői: bevezetik az egyenruhát az oviban. Át is vettem a kölykök első szettjét, nagyon aranyos szerintem, kis kockás gatya, szürke zokni, szürke póló, napsárga mellény, a nadrág anyagából készült nyakkendő, napsárga pulcsi… édik lesznek kupacban:- )

Egyéb változás még:idén már nem lesz bölcsis csoport, ellenben kettő kiscsoport indul, sok a picike. Sebaj, G. legalább új csajok közt mazsolázhat.
D-nek indul majd az iskola-előkészítő, gatyát fel kell kötnöm rendesen, baromi magasak a követelmények….
Holnap jönnek haza a prücskök, T. ma ment le értük, délre ígérték magukat, és még ki se találtam, mit főzök… munkára!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése