hétfő, március 19

Védőnő

Képzeljétek, ma volt először nálunk a védőnő, illetve nálam most volt először, mert Anyát azért már látogatta eddig is.....nagyon meg lettünk dícsérve, hálistennek a köldököm is rendben van, szépen gyógyul...

Anyának legalább volt annyi esze, hogy megkérdezze, hogy ezt a hülye kesztyűt nem lehetne-e kiküszöbölni valahogy..erre mondta avédőnő, hogy dehogynem, most már nyugodtan le lehet vágni a körmömet.

Hát, én nyugodt is voltam. De láttátok volna csak anyut....jajistenem...már azt hittem, hogy kárt tesz magában azzal a bébiollóval Nem is tudtam, hogy Őt féltsem jobban, vagy magamat....aztán inkább úgy döntöttem, hogy gyorsan elalszom, hátha úgy kevésbé fogom megérezni...és mire felketem, már nem volt rajtam kesztyű

Azóta állandóan a kezemet simogatja.....az eddig kimaradt Neki a szórásból ..én meg hagyom, had élje ki magát

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése