szerda, március 21

Vonzódásom a zsiráfokhoz



Anya ma kinevetett...nem volt szép tőle.....

Az úgy kezdődött, hogy Apa nyert Anyának a múlt nyáron a vurstliban egy 1,2 méteres plüsszsiráfot. Anya akkor már sejtette, hogy ott vagyok a pocakjában, de biztosra még nem mehetett, tesztet csinálni se volt még értelme, úgyhogy csak a megérzéseire hagyatkozott, amikor is megkapta a zsiráfot, és kijelentette, hogy ha tényleg ott vagyok már velük, akkor ez a zsiráf az enyém lesz, és sok más zsiráfos cuccot is be fog nekem szerezni (valahogy érezte, hogy szeretni fogom őket? vagy csak úgy volt vele, hogy úgysem tudok tiltakozni? ki tudja....ő nem árulja el nekem az igazat, csak mosolyog).

Lényeg a lényeg, hogy a bölcsőmben is zsiráfos ágyneműm van, és ma Anya azt vette észre, hogy elhallgat a nyüsszögésem, amivel jeleztem, hogy lassan ennék...jött be értem, és azt látta, hogy odaaraszoltam a zsiráfhoz, és hozzátolom az arcomat.....Na, ekkor kinevetett, és azt mondta, hogy a zsiri nem tud enni adni.....én meg nem mondhattam, hogy de vígasztalni, azt tud!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése