csütörtök, október 18

Crislu



Nagyon kezdi éreztetni magát a karácsony…. legalábbis erre fogom, hogy egyre több a meló. És persze amikor az embernek dolga volna, akkor mindig van valami, ami egy gyerekes anyuka esetében legtöbbször azt jelenti, hogy valamelyik gyerek lebetegszik, de most épp még a jobbik verzió jött, amikor is anyuka betegszik le…. Két hete járok fogorvoshoz, mert az egyik fogamat gyökérkezelni kell, de tegnap, mikor felkeltem, ráadásul a fogmizéria mellé még azt is éreztem, hogy a torkom csúnyán kezd begyulladni (már érzésre megmondom, hogy mikor lesz ebből tüszős mandulagyulladás). Úgyhogy amikor tegnapelőtt a fogorvos felé menet rám csörgött Ildikó, hogy hát mit csinálok másnap este, könnyedén tudtam mondani, hogy nagy valószínűség szerint lázasan fogok otthon feküdni…. erre mondta, hogy az nagyon kár volna, merthogy meg van hívva egy új ékszer-márka (jelesül Crislu) „megjelenünk Magyarországon” partijára, és hát nem volna baj, ha el tudnék vele menni. Így aztán a fogorvosnál mondtam rögtön a doktor-lánynak (15 évvel fiatalabb nálam, mégse doktornénizhetem), hogy mondja meg, mit lát a gigámon…. mondta, hogy tüszőket… mondom, nem-e-lehetne-e, hogy valahogy antibiotikumos kúrát indítsunk? Hálistennek lehetett, úgyhogy vágtattam is a gyógyszertárba, és azon melegében még ott bevettem az első Augmentint, majd felhívtam T-t, hogy én másnap este partira megyek….. Aztán mivel már reggelre sokkal jobban voltam, tegnap el is mentünk a partira. Tényleg kár lett volna kihagyni, Ildikóval amúgy is mindig jól érzem magam, a környezet is szép volt, az ékszerek meg gyönyörűek, a tulaj anyujával meg tök jót beszélgettem…kár lett volna kihagyni, na…. Mondjuk, ha nem volna a webáruházam,meg itthon az uszkve 4000 ékszer, szarabbul éreztem volna magam (vagy rettenetesen sokat költöttem volna ennek elkerülésére…). Kép sajna nincs, pedig készült…. Meg kéne kérdeznem Ildikót, hogy merre leledzik…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése