péntek, október 5

Jeles dátumok



Ma van Petra első szülinapja… és igen, ma van a Ragyogj.com szülinapja is…. mozgalmas év volt, és többet fejlődtünk, mint azt valaha gondoltam volna. Ha a következő évben ugyanezt látom visszafelé nézve, akkor azt hiszem, elégedett leszek. Várom a karácsonyi nagy rohamot, kíváncsi vagyok, hogy alakul majd…. Katival már előre lebeszéltem, hogy gyakorlatilag majd dec. elején ideköltözik, mert a tavalyiból kiindulva erre szükség is lesz…

Nagyon-nagyon sokszor eszembe jut az az este, amikor T. felvetette nekem az ékszer-webáruház ötletét.Nagyon sok bizonytalanság volt bennem, emlékszem, amikor tavaly áprilisban megjött az első adag cucc (mintának), és én egy kávézóban az asztalra borítottam őket Gabi barátnőm  előtt, hogy "szerinted fog ez menni???" és már akkor azt mondta, hogy emlékezzek erre majd egy év múlva… hát, emlékszem….. Köszönöm, Gabi, így utólag is, tényleg nagyon sokat segítettél ám ezzel a pár mondattal ;-)

A prücsköket egyébként Anyuéknál hagytuk egy pár napra, holnapután majd hazahozzuk őket. Jövő héten piacozás van az oviban, majd jön Klári, mert ő náluk a vásárban vagy mifenében tudott venni aranyos kis fonott kosarakat, hogy azzal vonulhassanak fel a gyerekek, aztán nekünk úgyis van a héten vacsi-program, ő meg majd bébiszittel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése