vasárnap, augusztus 5

Bágyadtság

No, most kimaradt egypár nap, elnézést a Kedves Olvasóktól, de Anya azt mondta, hogy „Ne haragudj, Kisfiam, de nem tudok annyi időre elszakadni a klotyótól (ez olyasmi, mint a pelenkám, csak a felnőttek használják), hogy most blogot írjak….Elkapott valami vírust (ez meg olyasmi állat állítólag, mint a kutyánk, csak nagyon apró, és harapja belülről az embert), amitől sokat használja a klotyót….

Apa nagyon aranyos volt, mert amikor látta, hogy mennyire ramatyul van Anyu, akkor elhozta Neki meglepinek a Vira nagyit, hogy legyen, aki segít engem tutujgatni…úgyhogy most aztán el voltam látva Nagyikkal! Aztán tegnap úgy döntöttünk, hogy a teljes regenerálódásig lejövünk hármasban Kecskemétre…úgyhogy tegnap este már itten aludtam! De már megismertem mindent, még a Nagypapát is! Nagyon franyesz kis fészket csináltak nekem Anyáék az egyik díványon (mivel a mobilágyamat Földváron hagytuk, azt hittük, hogy most nem fog kelleni), akkorát durmoltam rajta, hogy csak na! Szinte úgy kellett felkelteni kajálni….pedig az az én esetemben nem semmi, elhihetitek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése