csütörtök, augusztus 9

Borzalmak

Én ezt nem hiszem el, komolyan mondom….az ember hazajön nagy gyanútlanul, és egy csomó szörnyűség történik. Amikor tegnap hazajöttünk délután, akkor még nem sejtettem semmit….Örültünk egymásnak Apával, megmutattam az összes új trükkömet, amit tudok (lábfogás, kukicibálás, sikítás), és meg is dícsért, hogy mennyire ügyi vagyok…erre másnap elmegy dolgozni, viszont rögtön utána beállít a dokibácsi, és megint MIND A KÉT combomba bead egy oldást….hát most nem azért, de ha én ezt tudom, akkor haza sem jövök…és ez még mind semmi….épp hogy kialudtam magam az oltás után, felébredek, persze éhes vagyok, erre Anya valami vacakkal akar megetetni…Ő borsónak hívta, és állította, hogy nem mérgező, de hát ne tudjátok meg, hogy mennyire pocsék íze volt!!!!!És az egész nappalit tele kellett köpködnöm vele ahhoz, hogy abbahagyja a lapátolást…

áááááááááááá….

úúúúúúútálom a borsót!!!!!

Mindenesetre megnyugodtam, mert megígérte, hogy ezzel most egy darabig nem próbálkozik…..

Este meg láttam ám, hogy újfent a bőröndben pakolászik, és el is mesélte, hogy holnap megyünk a Balcsihoz, de most nem a Nagyihoz, hanem a másik partra, északra, a Klub Tihany nevű szállodába…állítólag a szálloda olyan, minta házunk, csak sokkal nagyobb, sokkal-sokkaltöbb szobával…na, kíváncsi leszek….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése