péntek, augusztus 10

Tihany...

Ó, micsoda helyek vannak a világon!!!!!!!

Ma reggel kaja után megint összekaptuk magunkat, és először is lementünk Balatonföldvárra a Klári nagyihoz, útközben vettünk nekem egy csomó papit (Anya kísérletezős kedvében van), meg egy jó nagy csokor virágot, mivel vasárnap Klára nap van, és mentünk nagyit köszönteni. A Nagyi nagyon örült a virágnak, meg persze nekem is. Aztán megebédeltünk (illetve Anyáék), és elindultunk tovább. Felmentünk egy óóóóóóltári nagy hajóra, ami olyan nagy volt, hogy az egész kocsit elbírta, sőt, sok kocsit elbírt!!!!, és átmentünk a Nagy Víz másik partjára, és ott tényleg ott volt az a nagy ház, amit Anya ígért…valami fantasztikus volt! Nagyon szép a parkja, meg van benne teniszpálya is, ott találkoztam Apa kollegáival, meg azok barátnőivel, aztán mindannyian együtt vacsiztunk egy nagy teremben, ami teli volt kajával…oltárira sajnáltam, hogy én csak üvegeset ehetek!!!!!! Na, majd jövőre…

Aztán a sok élmény miatt kicsit nehezen aludtam el, Anya az elveit félretéve ringatott kicsit, kint az erkélyen…….ilyen látványra azért nagyon jó elaludni…az embernek szép álmai lesznek tőle…..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése