péntek, szeptember 7

Iskolagondok



Ma újabb szülőin kellett részt vennem, ezúttal D. okán. Kicsit le is vagyok zsibbadva, megmondom a tutit… Egyrészt, még mindig nem igazán tudom eldönteni, hogy hát akkor jövőre már kezdje-e az iskolát a gyerek, avagy se, másrészt meg, mikor elmondták, hogy most mit kell tudnia egy elsősnek, meg is sajnáltam a kölköket… Okéoké, én írattam olyan oviba, ahol már kezdettől „tanulnak”, de azért szerintem vannak olyan dolgok, amiket a mi korunkban az iskola tanított meg a gyereknek… most meg ott a hosszú lista, hogy miket kell tudni, mire elsőbe megy…
A jó az, hogy ugye én maximálisan megbízom a Viki néniben is, meg úgy általában az ovis nevelőkben, és ráadásul jött egy új Tamás bácsi a régi Tamás bácsi helyére, és most Ő fogja az iskola előkészítő foglalkozásokat csinálni, és ahogy beszélt az egészről, az nekem nagyon tetszett… ha valaki beleveri D-be az alapokat, akkor az Ő lesz.
Az már csak hab a tortán, hogy D.már ismeri Tamás bácsit az uszodából, kedveli is, úgyhogy legalább ezt kipipálhatjuk.

Ettől függetlenül még lesz pár álmatlan éjszakám, mire döntünk…

1 megjegyzés: