péntek, február 15

Én tudtam előre.... Darth Vaderek az oviban




Egyébként tudtam, hogy ez lesz: két hete, amikor megérkeztek a neten megrendelt Darth Vader jelmezek, már akkor rákészültem lélekben a mai napra. Tudom, hogy nehéz a férfiakkal, de én azért titkon azt gondoltam magamról mindig is, hogy tudok bánni a pasikkal….. most rájöttem, hogy lehet, hogy ez így van, akkor mikor az illető pasi már:
a, elmúlt huszonöt
b, fogékony a humoromra
c, nem fegyverekről, palástokról, harci dolgokról van szó.
Pedig most is bevetettem mindent…. kedves mosolyt, némi lélektant, sőt, szégyen nem szégyen, manipulációt is….

Történ ugyanis, hogy a tavalyi jelmezbálból kiindulva úgy döntöttem, hogy nincs az az isten, hogy én még egyszer 3 hetet töltsek azzal, hogy jelmezt készítek sk. (Tavaly ugye a tarajt már fel se vették,és irigyen nézték a csillivilli bérelt jelmezeket. Jó, az óvónők halálra dicsértek, de én azért jobb szeretek a kölykeimnek örömet okozni).
Meg sem kellett egyébként kérdezni őket, hogy „mik akartok lenni a jelmezbálon”, mert már hónapok óta mondják, hogy Darth Vaderek, sőt, D. kijelentette:
-Anya, azt tök könnyen meg tudod csinálni, csak veszel egy nagy fekete rongyot, az lesz a palást, meg csinálsz egy maszkot, és kész!!!!!! Ja, a fénykardot venned kell……
Igenám, de most nagy divat a DV jelmez úgy látszik, mert elég nehezen találtam…. nekem ugye 2 egyforma kellett volna,és mindenhol készlethiány volt (fogadjunk, hogy 3 hét múlva 5forintért találnék 10-et is a Vaterán), ráadásul a 35 ezer forintos modellek szóba sem jöhettek. Mindegy, találtam egy játékboltot, ahol volt 2 darab, méret is oké, csak nem voltak tök egyformák. Az egyik kezeslábasos megoldással volt, a másik csak ilyen fejen átbújtathatós. Az utóbbihoz is járt a hosszú palást, mindkettőhöz egyforma maszk, de ugye az előbbi ruha picit „komplexebbnek” tűnt, viszont ahhoz meg nem volt kard…..
Úgyhogy megrendeltem ezt a kettőt, és amikor megérkeztek, mondtam, hogy majd még szerezek egy kardot, az a ruha úgyis D-é, mert nagyobb, a bújtatós ruha Gáboré, neki viszont rögtön ott a kard.
Akkor ez így rendben is volt.
Többször mondtam, hogy vegyük fel kompletten a ruhát, de egyik sem akarta (D:Majd csak a jelmezbálon, anya, mert összekoszolom).
Ma, a jelmezbál napján jelmezek reggel összepakolva, kardok odakészítve, oviban fevonultunk, D. boldogan ugrott bele a sajátjába, G. viszont nekiállt sírni, hogy neki nem pont olyan a ruhája, mint D-é, ő be se öltözik….. Azt hittem elbőgöm magam….
Mindegy, óvónénik persze mondták, hogy nyugodtan menjek haza, reggeli után G. majd boldogan felveszi ezt a cuccot is, és ugye én is tudtam, hogy így lesz…. de azért nem lehetne egyszer, csak egyetlenegyszer, hogy megússzuk enélkül?????
De annak nagyon örülök, hogy ott hagytam a fényképezőt, délután hívott Viki, hogy 280 képet csináltak a gépemmel…..

Kicsit leválogattam őket, és a második képre elég vicces sorozat jött össze. Van rajta vagy hat féle kis Darth Vader, ha már a filmben nem láthattuk az arcát, most végre lelepleződhetett, hogy milyen, ha álmos, éhes, harcias, rezignált, esetleg kicsit elbizonytalanodott……
Bónuszként még két kép. Az egyiken G. legjobb haverja mint Sam a tűzoltó, aki a kimittudon Jimi Hendrixet hozza (egyébiránt ő már másfél éve, mióta ismerem, folyton penget.... és tudjátok mit? nem is mindig hamis... anyukájával beszéltem erről, és mondta, hogy otthon már másfél évesen kikövetelte, hogy a jutubon menjenek a Clapton-Hendrix videók, és másfél órákat ült előtte a játék gitárjával, és csapatta... be kell tojni a kölöktől.... nem tartom kizártnak, hogy 15-20 év múlva tinilányok ezrei könyörögnek majd még "pici-gitárMiki" képekért.
A másikon Krisi, mint Obi van Kenobi (naná, hogy D. egyik legjobb haverja passzolni akar a komájához...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése