csütörtök, február 14

Valentin... mi lesz jövőre?????



Mit csinál egy fiús anyuka Valentin nap reggelén? Jaja, képeslapokat…
D. tegnap este közölte, hogy ő bizony MINDEN lánynak akar vinni képeslapot, aki csak a csoportjába jár (7 darab). Cicásat, felhővel. Ő akarja kiszínezni. Úgyhogy amíg Ő alszik, majd nyomtassak lapokat, hogy reggel kiszínezhesse.
Több igénye nem is nagyon volt, mint hogy mindegyiken legyen:
  1. felhő
  2. szívecske
  3. cicák, akik csókolóznak (sic)
  4. egerek. Puszizkodó egerek.
  5. kutyák
  6. rózsa

Itt megemlítettem, hogy ezek már nem képeslapok lesznek, hanem molinók, úgyhogy a többiről sikerült lebeszélni, de így is este 11ig tartott, mire találtam megfelelő rajzokat….
Kinyomtattam a lapokat, majd reggel fél7kor felkeltettem D-t, hogy álljon neki színezni, mert nem lesz kész… böcsületére legyen mondva, zokszó nélkül nekiesett…. Remélem, a lányok is értékelik majd…Bár, ne dicsérjem halálra, mert egyet színezett csakki tö egyedül, a többi rám maradt… színeztetek ti már fél óra alatt 6 képeslapot ki csicsásra? Hát, nekem is ez volt az első, úgyhogy nem, fotó az nincs, így is késtünk….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése