vasárnap, február 10

És az év a várt mederben folyik tovább...



Komolyan mondom, sosem becsültem eddig sokra a Valentin napot…bezzeg most! Jó persze, mondhatnátok, hogy érdekember vagyok, de igenis nagyon örülök neki, hogy ilyen sokan veszik most már ezt a napot komolyan, és ilyen sokan ékszert vesznek a párjuknak J
Dög vagyok, tudom, de első a bót, ugyebár…
Egyébként ha úgy nézzük, várható is volt a megnövekedett forgalom, hiszen ugye nem elég, hogy egész múlt héten Gábor volt itthon, ma reggel Dávid kelt ugatós köhögéssel,úgyhogy azt hiszem, a jövő hét is megpecsételődni látszik… de nem baj, inkább itthon tartom, mert jövő héten meg lesz az oviban a jelmezbál, hátha oda mindketten tudnk menni…. hú, el ne felejtsek beszerezni még egy „mézerkardot” (nem, nem elírás, G. így hívja, én meg mindig szakadok a röhögéstől… egész addig lesz ez így, amíg én is nem ezt mondom majd véletlenül, oszt valami majd jól kijavít – jó esetben, rosszabbik esetben meg majd csak néz furán…)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése