vasárnap, szeptember 11

Derűs hétvége


A csütörtök-péntek nagyon hamar elment, G. roppant aktív volt egész nap, látszólag semmi baja, sőt, még gondoltam is, hogy okés, hogy gyors lefolyású betegség, nade ennyire… mindegy örültem.
Pénteken délelőtt megjött Anyu, Gáborkával le is sétáltunk elé az állomásra, este elmentem bulizni, éjjel kettőre már haza is keveredtem…
Kicsit kóma voltam mondjuk szombat délelőtt, de hát azért ez érthető, mindenesetre megérte, mert nagyon jól éreztem magam előző este.
Na, szóval szombaton megjött a Bóbi, aztán befutott Zsófi is Botonddal, úgyhogy fel is tudtuk köszönteni az Anyut. Jó, most tényleg nem volt ez egy nagy vendégség, de nem is ez volt a lényeg, hanem az, hogy mind a hárman együtt legyünk, és együtt Anyuval. Már rég volt ilyen, és most azt hiszem, egy jó darabig nem is lesz, mert ugye nemsoká megszületik a Bóbi kislánya, és két gyerekkel már Ő is nehezebben mocorog majd…
Apropó, megszületés: 27-re van kiírva, nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi is lesz a tulajdonképpeni dátum… Nándit egy héttel hordta túl, ha most is ennyit vár majd a pici, megint beleőszülök a várakozásba.
Szóval ott tartottam, hogy megvolt a köszöntés, volt kis torta, úgyhogy a kölköcskék is átérezték az ünnepet rendesen. Botond már kész nagyfiú, szeptember óta már teljes jogú bölcsis Kecskeméten, baromi fura volt látni, hogy Ő is mennyit nőtt… ugye az ember a saját gyerekein nem annyira veszi észre, max. ha régi fotókat nézeget (vagy rájön, hogy a gyerek megint kinőtte a cipőjét és/vagy a nadrágját), de Botit ugye 2 hónapja láttam legutóbb, és csak lestem, mekkorát nőtt ennyi idő alatt is…
Náhány szót is beszél már ( Ő sem kapkodja el, de hát emlékezzünk csak Dávidra, aki két és fél éves azé már jól elmúlt, mire igazán beszélni kezdett, azóta viszont igen ritkán hagyja abba). És a három gyerek egész szombat –vasárnap olyan szépen eljátszott együtt, hogy még… még a cukrosdobozt is együtt fosztották ki, és nem vesztek össze egyik darabon se. Csoda, én mondom, csoda. És mivel nagyon jó idő volt, még egy kis meleg vizes pancsi is belefért…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése