szombat, február 25

Madarak


A héten nemhogy blogolni nem nagyon volt időm, hanem semmi másra se nagyon, mert a jövő héten le kell adnom egy nagy kupac ékszert (hálisten, menni fog ez), szépen felcímkézgetve, úgyhogy ezzel aztán el is ment az idő rendesen, a fennmaradó pár percben meg ugye a jelmezen kínlódtam. Na, felvirradt a ma reggel, és hálaajóistennek D. kialudta a róka-vágyát, amint odaértem velük az oviba, azonnal belebújt a papagájszerkóba (G. meg persze követi, bármit is tesz, így vele sem volt gond).
Hát, nem azért, hogy dicsekedjek, de csuda aranyosak voltak! Igaz, fotózni csak ezt az egyet tudtam, mert a lelkesedés akkorára nőtt bennük, hogy egy pillanatra sem voltak hajlandóak pózba merevedni, de sebaj, majd év végén úgyis megkapjuk a „Best of ovi” cd-t, amin rajta lesz az összes olyan fotó, amely valamely jeles eseményen készült az óvónénik-bácsik által, majd akkor még dicsérgethetem magam, hogy milyen ügyes is voltam én. Hozzátenném még, hogy a fotón nem látszik, hogy volt ám farkuk (szintén tollakkal), és tarajuk is (sapkán, filcből, tollakkal…). Mindegy. ha valakinek kell 2 darab házilag készült papagájszerkó jövőre, az szóljon nyugodtan (98-104 méretűek).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése