hétfő, június 18

Alexa szülinapja


A tegnapi Alexa-szülinap volt a legjobb szerintem az összes ovis szülinap közül….
10re vitt minket T, és fél ötkor indultunk haza. Annamáriáék mindent megtettek, tényleg, hogy jól érezzük magunkat,és mi meg mindent megtettetünk, hogy ne fáradjanak hiába…
Minden gyereknek legalább egy szülője eljött, plusz meghívott vendégként jött Viki és Tamás bácsi az ooviból.
Volt felfújható medence (jó, hogy uccsó pillanatban bedobtam D-nek egy fürdőgatyókát), amibe aztán az apukák olyan ugrásokkal vetették bele magukat, hogy szétröhögtük magunkat…
Volt grillezés, házi vízicsúszda, barbis torta, sör-bor (jó, ez utóbbi a felnőtteknek), ugrálóvár, dinnye, szóval minden…
Mondom, szülinap volt ez a javából. Fél ötkor alig lehetett hazarángatni a kölköket, de hát ha rajtuk múlik, tán ott is alszunk…

Mikor hazaértünk, akkor mondjuk hamar letörtem, mert G.továbbra is lázas volt, sőt, elég csúnyán be van dagadva a nyaka is… első gondolatom az volt, hogy ez bizony mumpsz, de aztán a neten utána olvastam,és rájöttem, hogy nem lehet hiszen a mumpsz ellen ma már kötelezően oltanak, tehát G. is kapott ilyen oltást… mindegy, felhívtam a dokit, nemsokára érkezik… szerda hajnalban indulnánk, holnap reggel jön az anyu, ő lesz az egyik felvigyázó, a másik meg a Kati, Ő majd szerdán délben érkezik…G.nek mindig is volt érzéke az időzítéshez…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése