csütörtök, június 28

Megyünk nyaralni! (D. már holnap kezdi....)


D. játszik reggel a tableten, egyszer csak felkiált:
-Anya, szerintem én tankhíró leszek!!!! Tankot fogok vezetni, mert én ebben nagyon ügyes vagyok!

És ami még történt: tegnap ugye találkoztam a Borkonyhában a Krisztával, hogy tartsak egy jó kis élménybeszámolót Olaszországról. Úgy belemelegedtem, hogy már három óra volt majdnem,mire elindultam volna hazafelé, így felhívtam T-t, hogy neki mi a további terve a délutánra (hátha együtt is hazaérünk a kölkökért, egyszerűbb nekem az irodáig visszamenni,ott megvárni őt,és úgy haza). Mondta, hogy igazából arra gondolt, hogy mindjárt felkerekedik,és kér árajánlatokat a nyaralásra, hogy végre eldönthessük este, hogy hova-merre-mennyiért. Mondtam, hogy ne mozduljon, 10 perc múlva ott vagyok, menjünk együtt. Első utunk a Neckermannhoz vitt, majd, miután sikerült engem felmosni az iroda padlójáról (kicsit sokalltam az árat) átmentünk a Green travelhez. Végül begyűjtöttünk 4 féle variációra árakat, és este meg is szültük: marad a már jól bevált Ali Bey szálloda, de most nem a Belekben levőbe megyünk, hanem Manavgatba. 1 hét, 4 felnőtt (visszük a Klárit meg Katit is), 2 gyerek. Szupi lesz… indulás július 27-én… úgyhogy egy hónap múlva már hawai-dizsi-napszemüveg!!!

Időközben Klárival többször egyeztettünk telefonon, úgyhogy holnap reggel összepakolom Dávid cuccát, és az apja leviszi őt a Mamához egy hétre... hadd élvezzék ki egymást : )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése