hétfő, november 7

Rövid


No, amilyen hosszú volt a múlt hétvége, ez a mostani annyira rövid… történt ugyanis, hogy a hétfő munkanap ünnep lévén, a szombatit tették munkanappá. Már hét elején érkezett az oviból levél, hogy hát ki akarja hozni ovizni a gyereket? Mondom este T-nek, hogy most akkor mi legyen? Rávilágított, hogy:
1: kéne csiszolni a kaput
2. nem volna baj kicsit kettesben lenni…úgyhogy úgy döntöttünk, hogy kettesben kaput csiszolunk délelőtt, majd utána elmegyünk ebédelni… úgyhogy én bizony beírattam a gyerekeket…és vittem is őket, bizony. Tudom, rossz anya vagyok, de jó volt kicsit kettesben elmenni egy étterembe, beszélgetni, mifene…
A vasárnap meg aztán már gyorsan eltelt, egy nap hétvége nem is számít annak igazán… most megint hétfő van, én itthon, csomagolgatok (hálistennek van mit), T dolgozik, gyerekek oviznak…
És ma megint eszembe jutott, hogy nemsokára már itt van a karácsony.
Apám, mintha csak most értünk volna haza a nyaralásból…

1 megjegyzés:

  1. Rohan, mi? :)) De örülök, hogy beindult az üzlet, meg az is tök jó, hogy van időtök a kettesbenre :)) ez így kerek!

    VálaszTörlés