kedd, július 10

D. nem akar hazajönni... illetve akar, csak még nem most....


Gabi segített nekünk medencét szerezni a Klárihoz, T ma hozta haza. Az előzetes terv az az volt, hogy T ma este beül a kocsiba,lemegy Földvárra, leviszi a medencét, majd másnap reggel visszahozza D-t. Ez a terv tegnap dugájába dőlt, amikor is felhívtam a nagyobbik porontyomat, és megkérdeztem tőle, hogy ugyan, nem akarna-e lassan hazajönni… mondta, hogy de, nagyon szeretne, csak még nem most…
Este ezt leadtam Tamásnak, majd rövid bután egymásra bámulás után arra jutottunk, hogy oké, akkor maradjon még pár napot. Felhívtuk Klárit, és előadtuk neki a tervünket, miszerint akkor pénteken mi hárman (T., G., én) levonulnánk, ott töltenénk a hétvégét (bár már rossz időt mondanak, de ebből egyenlőre semmi nem látszik). Nagyon boldog volt persze, mert így még pár napig unokázhat… járnak ám mindenfele, voltak Zalakaroson, Siófokon, mennek le gyakran a partra, körüldongják folyamatosan D-t a Katival meg Imrével… Imre meglepte Dávidot 10 kiló (túlzás nélkül) Legóval, úgyhogy a nap felében D. járműveket alkot…. istenem, hogy én már hogy vártam ezt a Legó korszakot!!!!!! Imádok építeni, úgyhogy duplán várom, hogy menjünk a gyerekért….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése