hétfő, július 16

Lóverseny (is)


Hamar elment ez a hétvége is, pedig csak ma reggel indultunk haza (elég keserű tapasztalataink vannak már a vasárnap esti dugókat illetően).
Én még szombaton elmentem Imre hajtását megnézni,sőt, én magam is hajthattam egy kicsit a lovakat a mezőn (esküszöm, a „fiúk” tesztelni akarták, hogy be merem-e vállalni…. nem okozhattam nekik csalódást, megmarkoltam a gyeplőt, oszt’ gyí!).
Szombat délután aztán le akartunk menni egy nagyot strandolni, bár már nem volt az az igazán tiszta ég, na, alighogy leértünk, fullra be is borult, úgyhogy egy órát sem voltunk lent, máris usgyi haza…esett is nemsoká, mintha dézsából öntenék…
Vasárnap lazáztunk (meg legóztunk), majd csak csodálkoztunk, hogy már megint este van (és G. itt se hajlandó a bilire ráülni…).
Ma reggel aztán felkelés, indulás haza, gyereket rögtön az oviba vittük, engem T. kidobott otthon a cuccokal. Kipakoltam, közben, mivel hétfő van, Tündi rendbe szedte a lakást, majd amikor mentem este a kölkökért, azzal leptek meg az óvónők, hogy G-n nincs pelus, mert alvás után száraz pelussal kelt, ezen felbuzdulva ráültették a bilire, abba csurizott, majd nem is adtak rá pelust kísérletképp.
Hazamentünk, otthon megkérdeztem, akar-e bilizni, mondta hogy igen, és belepisilt….
asszem irányba álltunk… tudtam én, hogy ha eldönti, hogy akarja, akkor hamar rákap…nade ennyire?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése