kedd, július 31

Vizicsibék


Kis vízi összeállításunk következik, képekben…
Szóban nem sok mindent tennék hozzá, talán csak annyit,hogy az egyhangúság bizonyos esetben lehet jó, főleg, ha arról van szó, hogy a napok azért nevezhetőek egyhangúnak, merthogy egyformán jók.

DE! Amiről feltétlen meg kell emlékeznem pár szóban: kifelejtettem a bőröndből Gábor cumisüvegét. Már első este leesett ez nekem, közvetlen vacsi után,  de gyorsan bekukkantottam a „kisboltba” – van itt egy kis butik, ami erőst hajaz a nálunk megtalálható 100forintos boltikra- és láttam, hogy ezzel valszeg többen járnak így, mert elég komoly volt a felhozatal üvegben, így aztán úgy voltam vele, hogy ez nyitva van éjfélig, ha Kláriék elviszik altatni a gyerekeket, és kétségbeesetten hívnak, hogy G. nem hajlandó elaludni üveg nélkül, akkor se leszek bajban….
De nem hívtak…és nem került szóba a dolog azóta sem… Én ma mertem rákérdezni először, hogy hát TÉNYLEG nem került szóba? Kati mondta, hogy higgyem el, fel se merült a cumisüveg-kérdés (vagy felmerült, és ügyesen megoldották), így azt hiszem, ha hazaérünk, első dolgom lesz az összes otthoni üveget bedobálni egy nejlonszatyorba,és bevágni valami eldugott sarokba…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése