hétfő, július 23

Zsóval...hehe


Zsófit megfűztem, hogy mivel Boti úgyis apás hétvégét tart (igen időközben az útjaik szétváltak. Nem akartam erről hosszasan írni, most sem fogom ragozni, szépen meg tudnak egyezni mindenben, úgy tűnik, úgyhogy nincs más dolgunk, mint elfogadni azt, amin már nem lehet változtatni…), ugyan, jöjjön már el hétvégére. A sok beszélgetés mellett azért a gyerekekkel sétálni, és játszóterezni is mentünk, ami már csak azért is jó volt, mert már a múltkor néztem, amikor kint voltam a kölkökkel, hogy milyen jó kis képet lehet úgy csinálni, ha fent vannak a dombon… tisztára, mintha az égben állnának… igaz ugyan, hogy már csak itthon vettem észre, hogy a tutinak szánt képeken G. végig a kis kukiját markolássza, nade ez most megbocsátható neki… végül is eddig a nemesb’ szerve ugye a pelusban rejtőzött, nem volt alkalma vele foglalkozni…
D.meg még konyhatündérkedett is, marha lelkesen segített az apjának az ebédre összedobott császármorzsa elkészítésében… hiába, no, az én vérem is benne van…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése