csütörtök, március 15

Párizs

Első nap: reggel felkelés, és indulás a reptérre. Az utazási iroda kiválasztásánál nem hezitáltunk egy percet sem: ugyanazzal az irodával mentünk, mint amelyikkel a múltkor. Végül is miért váltottunk volna? Akkor is nagyon jó volt, el is mentünk az összes programra, kivéve a Moulin Rouge-t, aranyos volt mindenki, és reméltük, hogy most is így lesz. Annyi változtatást terveztünk mostanra, hogy nem fogunk végig a csoporttal tartani, hanem lesznek külön útjaink is, belecsempészve némi kulináriát.

Szóval, felkelés, reptér, Budapest-Párizs. Ottan leszállás, idegenvezető bemutatkozása (ritka jó fej), majd indulás egy buszos városnéző túrára. Ez a múltkor is így volt, és utána szintén jött a hajókázás a Szajnán, ahova el is mentünk, mondván, hogy most legalább jó idő van, ki lehet ülni a nyitott hajórészbe. Külön mondta is a z idegenvezető, hogy érdemes megfigyelni, mennyivel másként viselkednek itt az emberek, mint otthon… sokkal kevesebb a görcsölés, a rosszkedv…. megjegyzem, ez tuti nem az ő habitusukon múlik, ha nekik kéne a mi országunkban lakni, akkor ők is depisek lennének…. Mindegy, értettem,hogy mire gondol, és próbáltam elkapni fényképezővel azokat a pillanatokat….
Hajózás után elmentünk vacsizni, ami kiderült, abban az étteremben van, ahol anno szilvesztereztünk.
T-vel lerogytunk egy négy személyes asztalhoz… addigra már szemügyre vettük a csoporttársakat (naná), és úgy voltunk vele, hogy valójában mindegy, kik ülnek mellénk, mindenki szimpi volt elsőre (mondjuk, az úgy is szokott lenni…. nálam meg pláne).
A csoportból- meglátva a négyes asztalt- kivált két fiatal csajszi, akik, mint kiderült, tesók, és valóban nagyon fiatalok. Eszti és Ági. 18, 20. Nagyon jót dumcsiztunk, T. fittizett egy kicsit a helyismeretével, úgyhogy amikor mondtuk, hogy ugye vacsi után elmegyünk a szállodába, és utána mi még tervezünk egy kicsit sétálni a városban, esetleg velünk tarthatnának, rögtön mondták, hogy velünk tartanak.
Úgyhogy egy jó nagy esti sétával zártuk a napot… holnap sok „magán”programot terveztünk T-vel, benne sok macaronnal. Jó lesz.