csütörtök, március 29

Most D. mutatja meg....


Ma kettesben mentünk a Katival D. ovis bemutatójára, mert T-nek nagyon be kellett mennie dolgozni. Forgatókönyv hasonló, mint Gáboréknál, versek, játékok bemutatása, némi éneklés, mindenki nagyon odatette magát, csudára élvezték a gyerekek, hogy Anyáéknak elő lehet adni az összes tudományukat… Volt angolozás is Hose-val, ott is nagyon jól adta magát elő Dájí… és amin nagyon meglepődtem: megnéztük a legújabb gyurma-munkáikat… D. rohamosan fejlődik kézügyességileg… olyan nyulat csinált, hogy csak néztünk…. pedig én már egész belenyugodtam, hogy nem egy képzőművész alkat a gyerek, de most erre is rácáfolt (hál istennek, na). Nem mondom, hogy nem voltak még az övénél is szebb munkák (Alexa pl olyan lovat csinált, amilyet én nem tudnék. Volt a barna ló lábán még fekete gyurmából pata is… nem nagyon láttam még olyan lóábrázolást, ahol a pata rajta lett volna… gondoljatok csak utána!), de én maximálisan meg vagyok elégedve a fejlődéssel.
És még ami pluszban jó volt, illetve kicsit megnyugtatott: összességében vagy 1 órán keresztül tartott a bemutató, és D. egész nyugiban végigcsinálta. Pedig mostanság azért már többször eszembe jutott, (főleg egy egy aktív félórájában) hogy úristen, hogy fog ez az én gyerekem az iskolában nyugodtan ülni többször negyvenöt percen keresztül?????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése