vasárnap, április 1

A csajokkal


Tegnap volt a kongresszus, ahova ugye mindenképp el akartam menni, legalább egy részét meghallgatni, úgyhogy megbeszéltük a Bobóékkal, hogy csak olyan 3 körül találkozunk a WestEndben, aztán hajrá, mienk az éjszaka. Oda is értem időre, bár addigra ők már bejártak pár boltot, de azért még én is gyorsan be tudtam szerezni pár cumót. 5 körül döntöttünk úgy, hogy oké, már itt a plázaundor, tipli dumcsizni. Gyorsan leraboltuk az egyik kínai étterem teljes kínálatát, és irány a kéró. Hajnalig dumáltunk, ettünk, filmet néztünk, és nagyon-nagyon jól éreztük magunkat… én nem is tudom, hogy hány éve nem volt olyan, hogy mi hármasban lettünk volna… de meg is beszéltük, hogy innentől kezdve havonta-kéthavonta tartunk egy ilyen csajos estét… hogy a pasik mit fognak hozzá szólni, azt nem tudjuk, de hát változnak az idők :)
Ma aztán 11 tájban elhagytuk az „ojektumot”, és mindenki ment haza a kis családjához. Engem itthon ebéd várt, úgyhogy nem volt rossz sorom, Kati délután háromkor indult haza, holnap meg már hétfő van…ez a hétvége sem volt elég hosszú….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése