csütörtök, április 19

Megen' krupp


Pedig olyan jó volt a tegnapi nap… Délelőtt kis sétafika Gabival, majd miután Dorci csatlakozott hozzánk, történelmi pillanatnak lehettünk tanúi: a három, egymást a kismamablogon (tehát már akkor gyerekkel) megismerő csaj nulla darab gyerekkel nehezítve, összesen hét darab gyereket hátrahagyva (3 ovis, 3 bölcsis, és egy bébiszitteres) együtt ebédelt a belvárosban (Borkonyha, naná).
Tuti volt, olyan kis megszokhatós dolog.
Aztán a délután is remek volt…. Jöttünk haza a dzsippel, közben beszélgettünk (ordítva persze, mert a dzsip hangos), majd Dáviddal leültünk itthon a lépcsőre, és néztük, ahogy Gáborka gyakorolja a bringázást (csak a kapunyitó búráját törte el közben, már majdnem profi).
Este fürcsi, vacsi (D. hozta Apával a vacsit a Mekiből), majd mese és alvás…  És utána a derült égből a mennykő: Gábor olyan pillanatok alatt produkált egy kruppos rohamot, minden előjel nélkül, hogy csak néztünk, mint Lajos a moziban (bocs, Lajos). Rohanok be, gyerek áll, szinte fuldoklik, úgyhogy az ajtófélfában megkapaszkodva, ugyanazon lendülettel már fordultam is kifelé, irány a hűtő, Rectodelt kikap, visszafordul, beadni. T. félve megkérdezte, hogy nem-e kellett volna-e a levegő, de mondtam, hogy tudom, mikor van az a pont, amikor nem is próbálkozom ilyesmivel, arról nem is beszélve, hogy hetek óta a legmelegebb este van..
Mindegy, 10-20 perc alatt jobban lett a gyerek, visszaraktam az ágyba, mondom szuszka, na, fél óra se telt bele, megint nagyon rondán köhög… úgyhogy átcuccoltam hozzá, teljesen kitártam az ablakot, hogy úgy aludjon, és lefeküdtem a földre a kiságy mellé…. aztán már nem bántam, amikor reggel lett, elhihetitek…
Ma meg ugye szokás szerint semmi baja… reggel elvittem D-t oviba, majd felhívtam a dokit, hogy hát mi volt éjjel, esetleg tud-e felénk járni, mondta, hogy pont jókor hívom, negyedóra múlva itt tud lenni… megnézte a  gyereket, és mondta is, hogy tipice krupp, se torka, se füle nincs begyulladva, igazából csak a kis gégéjén látszik valami. Számítsak rá, hogy ma éjszaka még előjöhet, de holnaptól semmi baja nem lesz. Calcimusc, köptető, Fenistilcsepp, viszlát.
Mióta elment, pakolunk. Én össze, G. szét… és él, mint hal a vízben. Nem baj, majd ebéd után alszunk…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése