vasárnap, április 22

Azé' érdemes volt...


Voltam. Kár volt. 20 kiállító, számomra egy sem hozván tanulságot (ja, de. Hamisítják a Chango and Rinaldit. CNG. „Talpraesett” kislányba kicsit belekötöttem a pultnál, mondom, ez akkor ennek a koppintása, ugye? Joggal használjátok az elements logót? Meg pár ilyen, amit nálam is meg szoktak ugye (joggal) kérdezni a vevők… ő meg szegény csak sápadt, úgyhogy a második hááááááát, igeeeeeen…..őőőőőő után simán otthagytam. És marhára sajnáltam a belépőre kiadott 1270-et.
Mindegy mérges is voltam, hogy ezért eljöttem idáig, mondom, akkor már lássak valami jót is, átmegyek a szépség-kiállításra… nagyon mákom volt, mert a szemfestékeknél összeakadtam egy csajszival, akivel leálltam beszélgetni, és aki 10 perc után mondta, hogy mindjárt kezdődik a Zólyomi Zsoltnak egy kis előadása a valódi parfümökről, ő oda akar menni….. nekem meg ugye ez a nünükém az elmúlt pár hétben (12 féle parfüm mintát szereztem be két hete a NEROLIban, hogy megtaláljam az igazit…. 6 igazit is leltem J))) ), mondom, hogy hát veled tartok…
Na, ezért megérte, hogy eljöttem a kiállításra…. Tök jó fej volt a pali, és olyanokat mesélt…. most nem ragozom, de lehet, hogy a végén nála veszem meg az igazit (rögtön mutatott is egyet….szerintem két héten belül ide is elmegyek…. sőt, szólok Ildikónak, úgyis a jövő hétre van betervezve, hogy megyünk a Neroliba, szerintem emide is beugorhatunk… ).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése