szombat, április 14

Szuszmusz-hab


Tegnap este megint nosztalgiázhattam egy kicsit, ugyanis céges buli volt… és basszus, megint voltunk vagy kétszázan! Ez valami egész elképesztő…. már több mint egy éve nincs meg hivatalosan a cég…. És ahogy elnéztem, majdnem biztos vagyok benne, hogy ugyanezen emberek még 2-4 év múlva is eljönnek majd az ugyanilyen bulikba… és szervezni fognak ilyen bulikat, az is ziher… szóval ha 2014ben vagy 2016ban még írok blogot, akkor majd szóljon erről is a fáma J
Egyébként nem volt valami nagy ereszd-el-a-hajam (részemről legalábbis). Kilencre értem oda, és gyakorlatilag az odaérkezésem pillanatában betelepedtünk Esztivel egy szobor mögé pletykálni. Jó, néha elvegyültünk a többiekkel, de gyakorlatilag éjfélig ketten beszélgettünk. Éjfélkor elindultunk hazafelé (én a lakásba, reggel még volt bevásárolni valóm), majd az ajtó előtt leragadtunk még egy röpke órácskára…. Sebaj, negyed kettőkor már a kéróban voltam, reggel meg még útközben hazafelé megvettem a holnapi szülinapi partira Maximnak az ajit.
Ma délután meg ránk jött a főzhetnék, és egy egész újfajta tojásételt próbáltunk ki: gyakorlatilag főtt tojás, de a fehérje habosítva…. reci, leírás ITT, saját fotó meg ugye emitt.
Mit mondjak, elég vicces volt, ahogy próbáltuk a víz alatt tartani a csomagokat…Mondtam Cicukának, hogy hozzon nehezékeket. De hát ez a rühös tojáshab még a nagy csapágygolyót is úgy felrántotta a felszínre, hogy csak néztünk. Nem baj, megoldottuk még több súllyal.
A hal és a spárga is a szuszmuszban készült, a hollandi mártás is sk. Ahhoz képest, hogy az egésznek úgy álltunk neki, hogy na, dobjunk össze valami vacsit….. ez jól össze lett dobva….
Na és mit ettek a gyerekek? Az egyik kenőmájasos kenyeret, a másik meg vajas zsemlét virslivel. Ja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése