hétfő, április 16

Maxim szülinapja


Reggel hét óra van, és mind a két gyerekem alszik… hiába, no, tegnap istenesek kifáradtak… Tegnap volt a Maxim születésnapi partija. Nem mondom, Ildikó kitett magáért, minden be volt dobva.
Még a szülők is el voltak kényeztetve…
Fél egyre kellett mennünk, a Köki Terminálon lévő játszóházba, ahol mi még nem is voltunk…. igaz, a múltkor oda volt már szervezve a Csani szülinapja is, de ugye azt betegség miatt dobnunk kellett, sajnos.
Így aztán én is csak tátott szájjal néztem körbe, hogy hát úristen, itt mi minden van… A műjégpályától kezdve a homokozón keresztül a szokásos(csak hatalmas) mászóváron át a millió, zsetonnal működő csillivili gépig minden.
Már érkezéskor zsebre vágtam egy ötezrest némi kápét, hogy elegendő zsetonnal tudjak majd a gyerekek után rohanni (nem túl elvszerű volna ott letiltani róla), de Ildi megelőzött, az összes gyerek zsebét megtömte előre kiváltott zsetonokkal, úgyhogy a kölkök kiélhették magukat.
Játszottak először a gépekkel vagy egy órát, aztán volt egy jó kis bábszínházas előadás a színpadon (mer’ az is van), majd ebéd (külön a  gyerekeknek, külön a felnőtteknek, előbbieknek sült krumpli rántott hússal, utóbbiaknak extra szendvicsek), majd torta a kölköknek, a felnőtteknek sajttorta és brownie (méghozzá nagyon jó).
Miután pukkadásig laktunk, nem volt más dolgunk, mint pletykálni, ugyanis a gyerekekre volt egy külön bohóclány, aki vigyázott rájuk…
Egyébként, mivel Gáborka nem bír ki ennyi időt alvás nélkül, úgy csináltuk, hogy T. először elvitt engem meg Dávidot, majd Gáborral együtt hazajöttek, és lefektette kicsit aludni, majd amikor (fél ötkor) felkelt G. (akkor is némi ráhatásra, úgyhogy tényleg kellett neki az alvás), akkor becsatlakoztak. Hát, aztán a bandát úgy kellett persze kirobbantani…és most mi felnőttek is ugyanolyan nehezen indultunk haza, mint a kölkök…. ez is ritka.
Fotó sok készült, előbb-utóbb beszerzem őket, mert én lusta voltam…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése