szombat, március 15

Nagycsaládos-sokszülinap

Na, ma megvolt a Nagy Közös Szülinapozás! A közös azt is jelenti, hogy most mindenki eljött, meg azt is, hogy nem csak engem köszöntöttek meg, hanem például Anyát is, meg Apát is (bár Neki nem szüli- hanem névnapja volt). Anya már nagyon készült a nagy vendégségre, egy csomó csirkét bepácolt már előtte nap, hogy biztosan finom legyen (a végére kiderült, hogy tán el is számolta magát egy kicsit, mert összesen vetetett Apával vagy 8 kiló csirkét), meg majdnem 5 kiló krumpliból csinált főtt-sült krumplit…bár nálunk általában ritkán maradnak éhesek az emberek… Szóval délre jöttek a vendégek: jött a másik Nagyi a Papával meg a Dédivel, meg jöttek a nagynénik (Anyu 2 húga ugyebár) a srácaikkal, meghát tegnap már jött a Nagyi húga, a Katika is, úgyhogy összességében velem együtt pont egy tucatnyian voltunk!!! Azért az már majdnem tömeg.. Miután mindenki megérkezett, odaültünk az asztalhoz, és kezdetét vette a Nagy Ünnepi Kajálás. Megettük a csirke nagy részét, meg az összes krumplit. Én a Nagypapi mellett ültem, és Ő adott a kezembe egy egész csirkecombot, amit el is majszoltam…annyira jóllaktam vele, hogy aztán a tortából már alig bírtam enni…pedig Anya két tortát is csinált: nekem egy macisat (na, ennek elég valószínűtlenül kék színe volt), meg egy olyat a vendégeknek, mint amit Apa szülinapjára csinált. Nagy sikere volt vele…bár a kék szín sokakat elrettentett, Anya húgaiban meg lehet bízni, Ők azt is bevállalták, és nem is csalódtak, mert a ronda máz alatt egész fini kis Danonínós cucc rejtőzött. Aztán meg kaptam ugye ajikat is (ismét): kaptam zsiris étkészletet, meg saját mobilt, meg igazi szintetizátort, ami annyira igazi, hogy nem csak olyan szimpla zongorahangot tud kiadni magából, hanem utánozza a macskát is, meg a kutyát, meg a kacsát, meg egy csomó másik állatot, illetőleg azok hangját. A vendégek szerintem jól érezték magukat, figyeltem rá, hogy mindenkivel játsszak egy kicsit. Miután a nagyrészük elindult Kecskemétre (Fecónak másnap már dolgoznia kellett), Apa meg Anya elmentek megnézni a Bóbiék új lakását (megígérték, hogy legközelebb én is mehetek), én meg pancsizni indultam Katival meg Nagyival…nem kellett ám sokáig ringatni…úgy elaludtam a sok élménytől, mint a sicc!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése