hétfő, március 31

Másnak is van szülinapja ám!!!

Ma van az egyik haveromnak, a Balázskának a születésnapja!!!! Mivel Balázs anyuja egy csomó ajándékot hozott már nekem, Anya egy csomót törte rajta a fejét, hogy Ő most mivel is rukkoljon elő… én meg mondtam Neki, hogy talán csinálhatna Balázsnak egy olyasmi tortát, mint amit én kaptam a szülinapomra, annak biztosan tudna örülni… így aztán tegnap Anya nekilátott, megcsinálta az alapot, ma meg feldíszítette… szerintem elég jó lett, délben jött is érte egy srác Balázs Apujának a munkahelyéről, hogy elvigye Nekik. Amíg Ő a konyhapulton ügyködött, én átrendeztem a konyhaszekrényt…Anya már azon volt, hogy megint előjön a már elég unalmas „nemszabad”szöveggel, de aztán végül rájött, hogy így legalább elfoglalom magam, és csak legyintett egyet (bár az aggódókkal közlöm, hogy a fotó elkészülte után azonnal összeszedte előlem a kis hegyes pálcákat…de legalább szó nélkül, és már ez is valami… esküszöm, úgy voltam vele, ha még egy „nemszabad” elhangzik, akkor hagyom az egészet a csudába, és nyűgösködni fogok, hogy egy életre megtanulja, hogy mindentől nem lehet tiltani, de hál’istennek az elmúlt egy év okosabbá tette…)

Én meg ezúton is kívánok nagyon boldog születésnapot az egész családommal együtt, és szeretném idézni az sms-t, ami az Ő megszületéséről tudósított minket annakidején:

"Szülei legnagyobb boldogságára ma este 19.03-kor Sal Balázs (3.600 grammos versenysúllyal és 53 centis hosszal) rányitotta gyönyörű szemeit a világra."

Szó ami szó, tényleg szép szeme van Balázsnak….nomégeccer: Boldog szülinapot!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése