szerda, április 2

A Nagy Pacsa

Újabb összeröffenés volt nálunk ma! Ezúttal négyen voltunk gyerekek (ebből logikusan következik, hogy az anyák száma is négy volt),jött a Panka, Balázs, meg Luca. A szokásos menetet ma új dolog tarkította: a szokásos szobarombolásba elég hamar beleuntunk, kint meg rossz idő volt, így új dolog után kutattam, amivel a srácokat leköthetem… mászkáltam fel s’ alá a lakásban, és reméltem, hogy csak eszembe jut valami. Aztán beugrott: megálltam a fürdőkádnál, kiabáltam a skacoknak, Ők is gyorsan odagyültek, és mutogattunk, hogy bemásznánk. Anya először csak járókának használta a kádat, és szép sorban beemelt minket (ekkor azért fogtam a fejem, hogy enniyre nem lehet nehéz felfogású), aztán a homlokára csapott, és megkérdezte az Anyákat, hogy mi volna, ha engedne egy naaaagy vizet, mi meg pacsálhatnánk egyet együtt… Az ötlet(em) lelkes fogadtatásra talált, pillanatok alatt megszabadítottak minket a cuccainktól, és belecsücsülhettünk a vízbe. Hogy ott mi volt!!!! Fröcsköltünk, nevettünk, simiztük egymást (nem kell rosszra gondolni ám, még kicsik vagyunk!!!), leszedtük Anya összes flakonját, megúsztattuk az összes szivacshalat, sőt, Dorci néni énekére Balázs meg Luca még táncra is perdült! Vagy egy órát muriztunk a kádban, bár közben néha olyan érzésünk volt, mintha sajtótájékoztatón lennénk, ugyanis két anya videózott, kettő meg a fényképezőgéppel kattingatott… még jó, hogy már hozzá vagyunk szokva, hogy minden mozdulatunkat dokumentálják… A pancsi viszont úgy lefárasztott minket, hogy utána viszont be is kellett rekeszteni a talit, mert egyikünk jobbra dőlt, a másikunk meg balra… Bár érdekes módon ez tán még jobban tetszett az anyáknak…persze, ha mi le vagyunk lassulva, akkor nekik sem kell annyit rohangálni utánnunk…lusta banda. Van egy olyan érzésem, hogy a legközelebbi talinál már a kocsiban vetkőzésre kényszerítik majd a srácokat…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése