szerda, április 16

A nem-randi

Vasárnap este aztán Anya megint elutazott haza Pestre Apával, merthogy azért teljesítenie kell a háztartási kötelességeit is- Ő mondta így, és el is magyarázta, hogy ez azt jelenti, hogy attól, hogy mi itt vagyunk Mamáéknál, neki még ki kell mosnia Apa cuccait, meg inget vasalni, meg ilyesmi- de szerintem az is benne volt, hogy a saját szemével akarta látni, hogy valóban halad-e a lakásfelújítás. Mi meg remekül elvoltunk napközben a Papával, kint az kertben tartózkodtunk főként. Délután a Mama sietett haza a melóból, merthogy a Papa ugyebár hétfőnként délután jár énekelni, így melegváltásban vigyáztak rám. Tegnap délre aztán Anya haza is ért, lelkesen mesélte, hogy milyen szép lesz az új padló, aztán lefeküdt, és aludt vagy 2 órát, merthogy azért a felújítás elég nagy kosszal is jár, Ő meg megpróbálta azt is felszámolni a vasalás mellett. Ja, és a héten az van, hogy a Zsófi egész hétre ideköltözött, merthogy a Fecó elment horgászni, és nem akart egyedül lenni- legalábbis ezt mondta, de szerintem ez is (márhogy az ideköltözés)miattam van. Mára még szabadságot is kivett, hogy együtt bemenjünk a városba, és még randit is szervezett nekem! Nyugi, Luca, én már előre elhatároztam, hogy lett légyen az a csaj akármilyen aranyos meg szép, én hűséges maradok… de az acélos akaraterőmre nem is volt végül is szükség, merthogy úgy volt, hogy bementünk a városba, a Papa vitt minket kocsival, és gondolta, hogy amíg meg nem érkezik a kislány az anyujával, addig mi sétálunk egyet…jól elkóboroltunk, és mire mi is odaértünk a Zsófiékhoz, addigra ugyan ott voltak a vendégek, de a kislány elaludt… mindent megpróbáltam, még át is másztam rajta, de nem ébredt fel, csak akkor, amikor már indulniuk kellett, merthogy időpontjuk volt az orvosnál… még a közös fotóra is alig volt idő… így aztán könnyű hűnek maradni….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése