kedd, április 29

Velneszelés

Tudom, már sokszor mondtam, hogy „ez nagyon-nagyon jó nap volt”, de most ismét kénytelen vagyok ezt a klisét használni… Úgy kezdődött, hogy gyönyörű napsütésre ébredtem, fantasztikusan bereggeliztem a Papával, Anya, meg jó szokása szerint elkezdett egy csomó cuccot berámolni a pelenkázótáskába, és reggeli után együtt elindultunk. Nem mentünk sokat, de olyan szép helyre érkeztünk, hogy csak na! Egy idősek otthonába mentünk, ami mellett van egy „velnesz”, ahogy a Papa hívja. Az sok néni és bácsi itt lakik, nagyon kedves emberek vigyáznak rájuk, és mivel ők maguktól nem nagyon tudnak programokat kitalálni, a Papa is segít nekik abban, hogy változatos legyen a programjuk, néha ugyanis elmegy, és együtt énekelnek. Na, most aztán én is megjelentem, és meg kell mondjam őszintén, hogy legalább akkora sikerem volt, mint a Papának. A sok néni és bácsi elénekelte nekem a „süss fel nap”ot, meg egy csomó más gyerekdalt, meg adtak a teájukból, meg játszottak velem, meg minden ilyesmi… Látszott, hogy kisbaba azért ritkán jár közéjük, így minden babért learathattam, ami egy babecnek jár. Miután vagy félórát danolásztunk együtt, Anyával átmentünk a „velneszbe”, ami tulajdonképpen egy nagy medence, tele meleg vízzel, meg egy csomó buborékkal, meg növénnyel, meg minden ilyesmivel… Egy órát pancsoltunk, úszkáltunk, aztán a kötelező hajszárítás, meg szárazruhafevétel után kimentünk a kinti medencéhez, amiben fürödni ugyan még nem lehet, mert annyira azért még nincs nyár, viszont a medence mellett van egy apró játszótér, amit felavattam gyorsan. Eddigre a Papa is csatlakozott hozzánk, így Anya tudott csinálni fotókat, meg videót (komolyan, szerintem bele is betegedne, ha ez kimaradna), de olyan sokat, hogy most meg alig bírtunk választani, hogy melyikeket tegyük ide!, Szóval belaktam az egész parkot, mindent megnéztem, még a kinti medencét is a partról, és rögtön fel is hívtuk Apát, hogy elmeséljük neki, milyen fantasztikus helyt fedezett fel nekünk a Papa, és hogy hétvégén, ha jön, akkor feltétlen hozzon fürdőrucit, mert, ide aztán el kell jönnünk együtt is!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése