vasárnap, április 27

Egyéb vezetnivalók

Apám, ez volt aztán a hétvége!!!Tegnap jött Apa, ami már önmagában is ugyebár örömre adhat okot, de az pláne j volt, hogy ugyan vezetni nem tanultam meg, de azt bemutathattam, hogy hogyan bringázok. A Papa elővarázsolt még 2 biciklit, és Anya meg Apa is nyeregbe pattant mellettünk. Elkerekeztünk a játszótérre, ahol megtanultam egyedül csúszdázni… Igaz, hogy ez nem feltétlenül volt szándékos, csak Anya nem gondolta, hogy én valóban háttal fogok lecsúszni, és nem kapott oda idejében, és én a hasamra puffantam a homokba… Anya először nagyon elsápadt, de aztán amikor én nevetésben törtem ki, akkor Ők is vidámkodtak egy sort, és persze vagy 5ször visszatettek a csúszda tetejére, hogy le is lehessen az egészet videózni… Én persze elcsúszkáltam volna másnap estig is, de kellett egy kicsit hintázni is, meg mérleghintázni… Apám is, a nagy komoly ember, úgy vigyorgott a libikóka tetején, hogy a Papa nem győzte fotózni. Aztán még sétáltam egy kicsit a Papával, és elfújkáltam vagy 3 pitypangot… ez nagyon jó kis növény, szerintem direkte a babák szórakoztatására teremtették! Csak úgy szálltak a bolyhok a szélben! Anya célozgatott valami rajzra, amire nagyon hasonlítunk így sétálva…szerintetek is? Miután már nem maradt több szétfújható szösz, visszaültünk a bringára, és elmentünk sárkánynézőbe… ne ijedjetek meg, ezek nem olyan veszélyes mesebeli sárkányok voltak, hanem sárkányrepülők… Ott köröztek az ember feje felett, így eszünkbe jutott, hogy kerekezzünk ki a reptérre megnézni őket… Nagyon szépek voltak, lehet, hogy majd az autó után sárkányt is megtanulok vezetni…. Ja, meg birkákat!!! Ugyanis azokat is láttunk, nagyon sokan voltak, és nagyon hangosan harapták a füvet, és egy ember vezetgette őket…nem is gondoltam, hogy ennyi vezetni való dolog létezik a világon…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése