szombat, július 14

Baracolás (nem maradt ki a k betű...ez valami Anya féle szleng)

Ó, azt nem is tudom, hogy meséltem-e, nekem már van olyanom is, hogy „kedvenc gyümölcs”…legalábbis Anya a barackot mostanában csak így emlegeti, hogy „Babec (ez a Töki helyett van, ebbe még nem kötött bele senki) kedvenc gyümölcse”….az igaz, hogy a kettő közül, amit kóstoltam, a barack az jobb….ilyen a „kedvenc”? És ha majd valami más még jobb lesz? Az mi lesz? Kedvencebb? Na, mindegy, ezen majd eltöprengek, ha nem lesz más dolgom. Most még van, sok. Minden nap megeszem a gyümimet, aztán délután mehetünk Anyával meg nagyival kirándulgatni. Tegnap például konyhabútorokat nézegettünk…igaz, a Nagyi akar konyhabútort venni, de Anya lehet, hogy beelőzi, mert nagyon belelkesedett…Bár mi csak jövőre akarunk új konyhát, ezt már Apa is mondta, de Anya más elkezdett gondolkodni az üzletben, hogy hogyan is érveljen az idei felújítás mellett….
Ma aztán meg is jött Apa is, ma már Ő etetett gyümivel…Anya előre figyelmeztette, hogy próbálja meg kellő gyorsasággal lapátolni a számba, mert nem szeretem a szöszölést, de még nekem is kellett párszor szólnom, hogy „gyorsabban, hé”, de becsületére legyen mondva, nagyon igyekezett, és a vége felé már nagyon profi volt…Meséltem Apának, hogy milyen vidám kis hetem volt, Ő is elmesélte, hogy mennyire hiányoztunk…aztán lefekvés előtt megint megpróbáltam felmászni a Nagyi fejére, de megint lebeszélt róla…Pedig mióta tegnap együtt voltunk fodrásznál, azóta szeretném úgy igazán összekócolni!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése