szerda, július 18

Hőség és hőguta

Oltári nagy hőség van minden nap…egész hétre 40 fok körüli hőmérsékletet jósolnak….nem is vagyok túlöltözve ám! Még pelus is csak a nap felében van rajtam, Anya szerint az is melegít…néha még a homlokom is gyöngyözik az izzadtágtól!
Éppen ezért a nap nagy részét, főleg a délutánokat, a vízben töltjük. A Nagyi vett nekem egy kiscsónakot, abba is töltött Anya vizet, az jól fel is melegedett a napon hamar, beletette nekem a fürdőmedvét, és így egyedül strandolhattam. Nagyon jól is éreztem ám magam!

Néha bemegyek a nagy vízbe is Anyával, de így legalább nem vagyok ráutalva, ha neki nincs kedve pacsálni, akkor egyedül is meg tudom oldani. Vett nekem játékokat is…állítólag kiskacsákat, vagy kishalakat akart venni, de nem nagyon talált helyeseket, ezért megvette az első keze ügyébe akadt kis színes úszó-sípoló vackokkal teli kis zacskót, gondolta, most jó lesz ez, aztán ha szeretek velük játszani akkor majd jobban rákattan a haltémára….erre amikor itthon kibontotta a zacskót, és jobban megnézte a benne levő állatokat, majdnem röhögőgörcsöt kapott, mert kiderült, hogy egy csomag műanyag bogarat vett…van közte pillangó, ez mondjuk okés is, meg méhecske, meg katica…..de van légy is, meg egy valami, ami Anya szerint lapostetűt formáz, ami azért egy gyerekjáték esetében mégiscsak muris…

Mindegy, nekem a légy tetszik a legjobban, mert jó kis ergonomikus szárnya van, könnyen be bírom kapni…Anyát meg végül is a lapostetű nyűgözte le….egyszerűen nem bírt tőle elszakadni, ránézett, és röhögött…”tetű, hehe”….elvoltunk na….a nagy meleg számlájára írtam…lehet, hogy agylágyulást kapott szegény asszony?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése