kedd, július 3

Összefoglaló

Úgy látszik, Anya a nyarat átlinkeli írás szempontjából….úgy kell rászólnom, hogy azért jó volna, ha nem sikkadnának el a cselekedeteim….

A hétvége az nem volt túl érdekes, mert nonstop vásárlásba fulladt, szombaton a „kotlet”be mentünk ruhákért (lassan utolér Anya mennyiségileg…Apa is próbálkozik, de neki esélye sincs), vasárnap meg kosztért a teszkóba.A reggelek voltak a legjobbak, amikor Apával játszhattam az ágyban

Az újságjaimat is alig tudtam kiolvasni a nagy nyüzsiben……

Hétfőn megint a dédihez mentünk, és Anya megint inkább az ebédelést választotta a fényképezés helyett, úgyhogy fotókkal most sem tudok szolgálni…Pedig nagggyon király dolgom volt, mert elég volt egyet nyikkanni, és vagy a Timi, vagy a Dédi rögtön felkapott…úgyhogy ezt én ki is használtam, és nem heverésztem az ágyon túl sokat….az ember ott legyen ravasz, ahol lehet, ugyebár.

Anya úgyis úgy el volt foglalva a Dédi által főzött pacallal, hogy a szokásos nevelési elveit sem fejtette ki…de azért nekem a kocsiban hazafelé megint mondta, hogy nehogy azt higgyem, hogy otthon is ennyit leszek majd ölben…nahiszen…látnátok csak, amikor már félórája reklamálok…egymás kezéből szednek ki Apával…ésszel él az ember, ugyebár.

Ma, meg majd a Klári nagyi fog jönni, mert Anyáéknak estére színházjegyük van, egy vámpíros darabot fognak megnézni, amit állítólag már két évvel ezelőtt láttak Törökországban, és gondolták, hátha úgy még jobban fog tetszeni, hogy a szöveget is értik….Nekem momentán mindegy volna, mert én még azt sem értem, hogy mi az hogy „vámpír”, de Ők nagyon készülnek rá. Én meg majd jól elleszek Nagyival…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése