vasárnap, július 22

Csajdömping

Elmentek a csajok…Pedig már úúúúgy megszoktam, hogy ennyien ugrálnak körbe…azért ez nem semmi…Anya azt mondta, hogy legyek esetleg nagykoromban arab sejk, és akkor egész életemben ilyen dolgom lesz….majd jól meg is tanulom, hogy mit is csinál pontosan egy sejk, mert ez nekem egészen vállalható életnek tűnik…

Nagyon sokat játszottunk ám! Voltunk kint együtt a kertben is, medencézgettünk, meg napoztunk, meg cipeltettem magam, meg minden ilyesmi…bár, igazából ma délutánra már nagyon jól esett egy kis pasiknak való program: Apával és Péterrel betelepedtem a nappaliba (akkor úgysem lehetett kint lenni a nagy hőség miatt) és megnéztük együtt a forma-1et.

Én is nagyon szurkoltam annak a srácnak, akinek Apa, mert ha nem az nyeri a futamot, akkor Apának nincsen annyira jó kedve…úgyhogy mondtam ezerrel, hogy „ hőőő heő”, ami ugyebár mindig ugyanúgy hangzik, de mindig mást jelent, és Anya szokta (nem mindig helyesen) lefordítani a többieknek….most is tolmácsolt: szerinte azt mondtam, hogy „hajrá alonzo”, pedig igazából azt, hogy „te süsü, tégy fel esőgumit, nem hallod, hogy zuhé lesz?”….mindegy is végül is, mert így is úgy is Ő nyert.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése