csütörtök, július 5

Új zsirik

Ma ismét vásárolni voltunk a Brendonban nekem. Megjelentek ugye az ehavi anyák-babák-kismamák szaklapok (esküszöm, ha kismacskákról is kiadnának ilyesmit, Anya a mostani lelkesedésében még azt is megvenné…) benne a jó kis kuponos akciókkal…mi ezt aztán egy hónapban sem hagyhatjuk ki! Ja, és kaptam kistányért is kiskanállal, mert tegnap volt itt a védőnéni, és azt mondta, hogy mivel minden nagyon okésnak tűnik, a jövő héten (mivel hétfőn már 4 hónapos leszek) kaphatok almalevet, meg baracklevet….Anya azt mondta, hogy tutira fog ízleni a dolog…na, majd kíváncsi leszek…lényeg a lényeg, hogy kaptam szép reszelőt az almához, meg tányérkát….Teljesen olyan,mint a komoly nagyfiúké, csak kisebb…

Meg persze játékokat is kaptam, még egy könyvecskét is, amiben frankó gyűrhető felhők vannak…és félig ki is olvastam! Meg puha zsiráfot is kaptam….nahát. De ez legalább egy ergonomikus zsiráf!És nem hangosan sípol, mint a másik, hanem csak szolidan zörög, úgyhogy végeredményben eredményes volt a vásárlás. Kellett unalmas dolgokat is venni, mint zsák a kukámba, meg pelus, meg ilyesmi…hétfőn utazunk Anyával egy hétre Kecskemétre, és Anya olyan listát készített már az utazáshoz, hogy teherautót kell majd bérelni..én mondtam Neki, hogy pl. pelust azt tuti lehet ottan is kapni, de hát…..nők….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése