péntek, július 20

Vendégek jönnek

Tegnap csatlakozott hozzánk Apa is végre. Úgy döntött, hogy most már aztán tényleg elég volt a melóból, otthagyott csapot, papot, Kapcsolatot, és húzott le hozzánk…én már nagyon vártam! Ő meg azt várta, hogy végre ideérjen, mert azért a negyven fok az autópályán még többnek tűnik….Meg is mutattam Neki rögtön a bogaraimat, játszottunk egy nagyot együtt a medencében…

aztán Katica és Tetű felügyelete mellett nyomtam egy szuszkát a takarón…

Kellett is a pihenés, mert ma nagy meglepi várt:jöttek Anyáék barátai, akik már egyszer voltak engem látogatni még nagyon rég, és elhozták magukkal most a 3 lányukat! Apám!!!Ennyi nő egy kupacon!!!És mind engem akart! (Kiévéve néha Szonját, mert Neki igazából Apa a kedvence). Egyszerűen nem bírtak betelni a látványommal se! Én meg a bohóccal, amit hoztak nekem rágni….Mindenesetre mindenki megtalálta a számítását legalább!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése