kedd, július 10

Irány Kecskemét!

Tegnap reggel jött látogatóba Anya egyik barátnője, akit állítólag már láttam, miután megszülettem, de nem emlékeztem már rá…pedig meg is kóstoltam a kezét…de nem ugrott be.Dumáltak kicsit Anyával, aztán a négy hónapos szülinapom alkalmából összekaptuk magunkat Anyával, és lejöttünk a Nagyihoz (a másikhoz) Kecskemétre. Persze ez az „összekaptuk magunkat” azért nem volt ennyire egyszerű, lévén hogy az én anyám a fél házat bepakolta. Egész komolyan féltem attól, hogy a kocsiba nem fog beférni a cucc…aztán meg attól, hogy ekkora súllyal nem bírunk majd elindulni…akkora bőrönd utazott mellettem, hogy az hihetetlen…a csomagtartó tele lett a kocsimmal, meg az utazóágyammal, meg 3 kistáskával, mellettem a bőrönd, meg a székem, elöl valami fagyasztott nyulak utaztak….sokan voltunk, na.

Mindegy, ideértünk, Nagyi nagyon örült. Este már vele fürödtem, és az új ágyam is nagyon bevált, jó kis pelusozó is van hozzá, meg ringat, meg zenél, meg miazmás….bár a zenét nem merte Anya bekapcsolni, mert nehogy attól legyek éber, de a lehetőség adott!



Ma meg nagy nap volt: végre nem csak tejet kapok! Anya először adott nekem almát, a Nagyi meg dokumentálta a nagy eseményt…mit mondjak, nagyon ízlett! Már alig várom a holnapot, hogy megint kapjak kicsit….szeretni fogom a gyümiket, úgy tűnik….a jövő hétre barackot ígért Anya, ami ugyan nem tudom, milyen, de Anya szerint finomabb, mint az alma…akkor nagyon jó valami lehet!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése