kedd, július 24

Végre hűvösödik...

Hálaannakamagasságosjóistennek, kicsit lehűlt az idő…Be kell valljam őszintén, hogy fürcsi ide, pancsi oda, azért már nagyon kivoltam ettől a melegtől…Most tegnapra ígérték már a lehűlést, de azért még mindig elég meleg volt, olyannyira, hogy a Szotyi cicát megint a csónakomnál kaptam rajta…először azt hittem, hogy fürdeni akar Ő is, már épp szóltam Anyának, hogy hozza a medvémet, de aztán kiderült, hogy csak azt remélte, hogy a csónakomban hidegebb a víz, mint a tálkájában…elég sokat ivott belőle, és még a fotózás sem zavarta...pedig azt nagyon utálja úgykülönben…

Ma aztán lehet mondani, hogy végre egész emberi idő lett…fázni most sem fázunk, az tény, de legalább kapunk levegőt. Csináltunk is egy kis fénykép-partit a kertben, mert most mindenkinek van kedve vigyorogni…

Nekem most az a nagyon jó, hogy mindig valakinek a kezében lehetek…ki is használom ám a dolgot a végsőkig! A Nagyi tesója, a Katika a csúcs….ő bír el engem egyvégtében a legtovább…és most amíg itt van, este is Ő altat…bár ma sok dolga nem volt velem…kicsit megrogytam estére, be kell pótolnom a meleg miatt kiesett órákat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése