szombat, január 17

Babacsúsztatás

Hú, nagyon érdekes dolgok történnek ám! Amiatt, hogy ennyire hideg van, abból a tóból, amiben nyáron fürödtem, most állítólag csúszkapálya lett… Én ezt nem nagyon akartam elhinni, így Anyáék bepakoltak mindent a kocsiba, és ma reggel elindultunk a Klári nagyihoz a Balatonra. Én az egész utat átaludtam, méghozzá elég érdekes pozícióban, merthogy előtte ravaszul kihúztam a kezeimet az ülés béklyóiból (pedig mindig leszidnak miatta)… fájt is ám a nyakam, amikor felkeltem. Mindegy, lényeg hogy sikerült egy kicsit rápihenni a délutánra, mert kellett is az energia! Lementünk a tóhoz, és téényleg nem a tó volt ott, hanem egy nagy jeges izé, amin tök jól lehetett szánkózni! Egy csomóan koriztak, de mi ezt nem vállaltuk be, én a korom miatt, Anya meg Apa sose tudott, a Nagyi meg már régen csinálta…így mi csak szánkóztunk, meg feltaláltuk a babacsúsztatás nevű játékot… rengeteget nevettünk, jól átfagytunk, úgyhogy remek volt, tényleg. Ami még nagyon tetszett, az a forró tea volt a parton, amit kaptunk, meg a melegedők, amiben lobogott a tűz (Anya persze rögtön kijelentette, hogy már jó kis hajléktalan tudnék lenni, remélem, nem fenyegetésnek szánta…)..

Ja, és persze az is szóba került, hogy jövőre már négy nyomot fotózhatunk a hóban…most még csak az enyém látszik, mellettem Anyáé, aztán Apáé…

A babacsúsztatásról van két videónk is:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése