hétfő, január 19

A ház ura

Tegnap még a Katival is lementünk délelőtt a jégre (Apa szerelte a Nagyi víztisztítóját, a Nagyi meg fánkot sütött, így aztán Ők nem jöttek velünk), megint szánkóztunk egy nagyon tutit, utána meg sétáltunk egyet a parkban, ami szintén teljesen másként néz ki ilyenkor télen, mint amikor meleg van… nem mondom, hogy így nem szép, de sokkal jobban szeretem, ha némileg kevesebb cuccot kell felvenni az életbenmaradáshoz…

Miután jó bekajáltunk, kocsiba pattantunk (már amennyire pattanásról lehet beszélni annyi cuccal), és hazajöttünk, hoztuk magunkkal a nagyit is, merthogy segít nekünk a karifát lebontani. Este volt nagy hallelúja, amikor is a mérlegeléskor kiderült, hogy végre elértem a tíz kilót! Ezt már nagyon régóta várták Apáék…

Ma aztán nekiálltunk, a karácsonyt hivatalosan is lezártuk, összepakoltuk a díszeket, meg összeporszívóztuk a rengeteg tűlevelet, és végre ismét teljesen birtokba vehettem a nappali kuckóját… Kell is nekem az egész, most már annyi játékom van, hogy még így is bajosan férek el… Anya szerint lesz ez még durvább is, amikor meglesz a Tesó, de az még azért arrébb van, addig én vagyok a nappali (meg az egész ház) teljhatalmú ura!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése