csütörtök, január 1

Boldog Új Évet!!!

MINDENKINEK NAGYON BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNUNK!!!!

Merthogy beköszöntött 2009.

Nem csaptunk valami nagy szilveszterezést, egyrészt mert már Anyáék öregnek érzik magukat a bulizáshoz, másrészt én meg állítólag fiatal vagyok hozzá, úgyhogy nagyon szolidban nyomtuk. Vettünk malacot a hentesnél, amit Apa megsütött, meg vettünk lencsét, amiből Anya főzött (az én közreműködésemmel persze) levest is meg salátát is (biztosra akarnak menni az anyagiak miatt) már 30.án, hogy ne kelljen még az év utolsó napján is főzni, aztán amikor eljött az este, megígérték, hogy éjfélkor felkeltenek (nem is nagyon tudnak mást tenni, úgyis felébrednék a szomszédok tűzijátékára), merthogy Apa is fog durrogtatni (állítólag a „gyerek kedvéért, de hát ezt ismerjük, nekem elég volna egy csillagszóró is…). El is aludtam elég hamar, aztán amikor éjfélkor felébredtem, már itt volt a Bóbi is a Ricsivel, hogy együtt köszöntsük az új évet. Először a szomszédok parádézását néztük végig az ablakból, aztán Apa meg Ricsi hősiesen kimentek a kertbe, és csináltak nekünk mini-tűzijátékot. Nekem nagyon tetszett a dolog egy darabig, de a vége felé már untam, inkább bekapcsoltam a Thomast (meg is lepődtek a többiek, hogy milyen ügyi vagyok), mondom legyen már valami értelme az ébrenlétnek, de aztán csak vissza kellett mennem aludni… Reggel aztán mindenki (én is) aludt vagy fél 10ig, bereggeliztünk, aztán a Bobóékkal sétáltam egyet, amíg Anya kicsit összetakarított. Együtt is ebédeltünk mindannyian, majd a Bobóék hazamentek, én meg folytattam a szuszkát…ki kell pihenni ezt az éjszakázást….

Reméljük, jó kis év lesz ez az új is, tesóval, játékkal, esetleg ovikezdéssel….

BUÉK mégegyszer mindenkinek!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése