hétfő, július 13

A babakocsi


Na, akkor a babakocsi… a múltkor asszem Anyunak meg Zsófinak mutattam meg, hogy milyen frankó babakocsikat lehet kapni, és ahogy barangoltunk, megtaláltuk ezt a filmet…na, ez pont az olyan lökötteknek készült valószínüleg, mint én, mert teljesen beleszerettem a napsárga verzióba, és amikor láttam, hogy egészen apró babakortól használhjató, teljesen beindultam. Arról nem is beszélve, hogy a babaszettel felszerelve is olyan, hogy simán tudnék vele BKVzni, ami a most meglevő kocsival necces, mózessel felszerelt állapotában lehetetlen…totál ki van zárva, hogy avval valaki egy villamosra felszálhasson, olyan marha nagy, maga a mózeskosár van vagy 5 kiló, és akkor még hol a váz…

Igazából ha a gyerek vagy 3szor feküdt benne, akkor sokat mondok, a vázat használtuk hordozóval, mert boltba is csak úgy lehetett vele menni, mózessel meg se próbáltam a sarki közértet se, összesen csak egyszer: először is nem tudtam kinyitni az ajtót, aztán meg alig tudtam áttuszkolni azon a kis lengőajtón, ami alatt a kosarat kell betolni…nagy, na… kényelmes, meg jó drága is volt, de a mózese nem végiggondolt…illetve akkor még én nem tudtam, hogy ahoz is van puha mózes, amivel egy kicsit kezelhetőbb méretű…mindegy.

Ha ezek a problémák nem lettek volna, valszeg akkor is beleszeretek ebbe, egyszerűen mert gyönyörű (én nem, nem tudtam volna már annakidején ezt választani, mert nem volt), és nekem kell egy új kocsi, na. Akinek ez a verzió jobban tetszik, ezt fogadja el, többiek a másikat. Még vagy 2 félét elő tudnék adni, de aki ezek közül nem tud választani, az megerőlteti a fantáziáját. Szóval: kinéztem, megnéztem az árát, nem örültem, bár valahogy azt hittem, hogy a márkanév miatt több. Kevés helyen árulják mint az a netről kiderült, van egy bolt a belvárosban, azoknak árlistájuk is volt fent, na mondom, majd ott megnézem. Alapkocsi 144.000, plussz a mózes 20… Kerestem persze a Vaterán is, meg teszveszen is, de hát nuku…

De aztán persze Tamás mondta, hogy ha annyira vágyok rá, akkor legyen, most úgyis megint gazdag leszek én is (TGYÁS…ezerszer jobb ugye a GYESnél).

Na, elmentem az üzletbe, megnéztem, csodaszép, gondoltam, még kicsit agyalok…meghát ugye vasárnap voltunk a Brendonban, és ahogy ott rohangáltam, látom ám, hogy a honlap állításával ellentétben itt is van.. megmutattam Tamásnak, nagyon tetszett neki is, de siettünk eléggé, és amúgy is elkönyveltem már magamban, hogy a Brendon a legdrágább, így az árcédulára csak futó pillantást vetettem…és már csak a kocsiban esett le, hogy mintha valami százhuszonvalamenniy lett volna kiírva… Ez zakatolt az agyamban még szerdán is (nem röhög!), csütörtökön is, majd pénteken felhívtam (20.dik próbára, délután 3kor sikerült is) a Brendon ügyfélszolgálatát. A beszélgetés roppant tanulságos volt(és egy deka túlzás nincs a leírásban, higyjétek el):

Én: Jó napot kívánok, XY vagyok, A hétvégén láttam az M5ös áruházukban egy Bugaboo Bee babakocsit, csak sajnos nem emlékszem az árára, a honlapjukon meg nem is szerepel, hogy egyáltalán forgalmaznák, így onnan nem tudom kideríteni. Tudna nekem segíteni?

Ügyintéző (egyébként aranyos, csak hát...): pillanat, megnézem az interneten…

Én: Őőőőőő, mondom, ott már néztem, NINCS FENT…

Üi: Nézem….hogy írják? (lebetűztem, majd hozzátettem, hogy a honlapon nincs fent)…(hallom hogy pötyög, hümmög, szenved) Sajnálom, ilyet én itt nem találok..

Én (még mindig elég nyugisan) Hölgyem, tudom, hogy nincs a neten, hogy volna, de higgye el, LÁTTAM A SZEMEMMEL, méghozzá kheki színben, de ez mindegy, hívja már fel azt az áruházat, vagy adja meg a számát (mert a neten az sincs, ott ne is keresse), és megkérek majd valakit, hogy ballagjon oda, és NÉZZE MEG NEKEM AZTAZ ÁRCÉDULÁT!!!

Üi: nem tudom felhívni az áruházat, mert nincs közvetlen vonaluk, csak mellékük…sajnálom…de szerintem ilyen kocsi nincs is…

Na, ekkor megköszöntem a segítségét, már meg sem kérdeztem, hogy a melléken keresztül ő mééér is nem tud odaszólni, gondolom, tilos neki, túl sok hülyeséget kérdezett már, vettem 3 mély levegőt, és írtam egy ímélt az ügyfélszolgálatnak, gyakorlatilag 3 mondatban:

Jónapot, van ilyen kocsi? Sárgában is? Mennyiért? Viszlát.

(Nem volt kedvem ezek után már regényt írni, ami ugye érthető).

Ma délelőtt jött a válasz, igen, van az M5ösben, igen, sárga is, 127ért mózessel együtt.

Na, majdnem ugráltam örömömben, merthogy olcsóbb is, és még mózest is adnak hozzá…már majdnem ingyé’ van!

Tamás pont akkor hívott, hogy akor délután beugrik (a hétvégén Tiszacsegén „kanbulizott”) a Balcsira menet, mondtam, hogy mi a helyzet a kocsival, azt mondta, ok, elugrunk érte.

Alig vártam, hogy hazaérjen, ugrottam én is a kocsiba, és tűz.

Odaérünk, persze ott a kheki színű kirakva, ahol láttam, rajta a fecni, hogy 127, mózessel, á, mondom, király. Mondom az eladó kislánynak, hogy van egy ilyenjük sárgában a raktárban, szedje már elő nekem, persze feszt megindul a számítógépéhez…odanézek, hát nem a honlapot kezdi behívni??? (Ők is ott kezdik el megnézni, hogy valami „taláható-e az áruházban”). Mondom, ott nincs, ne is keresse, próbálja meg a raktárkészletet, mert nekem a ímélben azt írták, hogy a raktárban van 1, azaz egy darab. Megállapította, hogy nincs a honlapon (hogy is betűzik? –Áááááááááááááááááááááááááááá- ne keresd, NINCS!!!!!), erre előkerített valahonnan egy raktáros pacákot, aki 2 percen belül előhozta a kocsit. Mózessel, sárgában…gyönyörű volt, még Tamás is azt mondta a színére (akkor látta először), hogy na, ez tényleg.

Kiscsaj közben kezdi kiállítani a számlát, majd aggódó kis arccal rámnéz (gondolom, ekkor már kicsit tartott tőlem), és aszondja:

-De hát ez nem 127.000…itt nekem 109.000 van írva…

És rémülten néz, hogy most mi lesz…

Erre már kitört belőlem a röhögés, mondom, akkor add annyiért, és odasúgtam Tamásnak, hogy akkor söprés, mielőtt rájönnek…

Így aztán felkaptunk egy hozzá passzoló pelenkázótáskát, és húztunk fizetni, majd az ügyfélszolgálaton átvettük a dobozt, és gyakorlatilag kirohantunk.

Nem mondom, megérte a kavarást, meg így utólag vicces is nagyon, de azért….ehh :)

Mindegy, van szép kocsi, boldog vagyok.

A falfestés meg szerda óta elkészült, szerintem csudajó lett…haladok mással is, de azt majd külön, mert így is nagyon hosszú lettem….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése