kedd, július 14

Összefoglaló


Noshát: a múlt héten ugyebár szerdán elment a gyerek a Klárival meg Tamással Balatonföldvárra, úgyhogy egyedül voltam, befejeztem a falfestést, kimostam a babacuccokat, amik itthon voltak, amiket meg Dorci hozott, azokat még mosni sem kellett (köszönöm!!!), csak épp hogy átvasalni, a Zsófi meg már mosva-vasalva hozta az 56-os cuccokat, úgyhogy azok fölött ép csak meglóbáltam a gőzt, mindent bepakoltam a kiságyba, aztán majd mehet a szekrénybe, ha a szekrény a helyén lesz. A saját ruháimat is elrendeztem, Dávidét is átszelektáltam (2 nagy zsák kerül vissza megint Dorciékhoz…ilyenkor csak lesek, hogy tényleg alig veszek én ruhát, a 90% át tőlük kapjuk a cuccoknak), szombaton meg elmentem felköszönteni a Gabit szülinapja alkalmából, majd mivel Mike meg Luca már a Teszkónál voltak, utánuk mentünk, és jól bekajáltunk a Burger Kingben. Sokat pihenek így, hogy egyedül vagyok, de azért hiányzik a család. Minden nap küldi Klári a képeket, hogy éppen mit csinálnak: voltak már vonatozni a kisvonattal, ott van többnyire Kati is, tegnap meg ugye Tamás is, és elmentek a tank-kiállításra, amit persze a kölök marhára élvezett…nagyapja vére is kitör rajta néha. Pénteken majd utazok én is utánuk, a hétvégét együtt töltjük majd, addig meg sűrű fohászok mennek Gábornak, hogy várja ki az idejét… Ugyanis, ha ugyanakkor érkezne (3 héttel kiírás előtt), mint a Dávid, akkor elvileg csütörtökön születne…remélem, nem fog, mert még sok melóm van…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése