szombat, július 4

Rámolás


Na, tegnap reggel amint felkeltünk, mindannyian összefogtunk, és pillanatok (fél óra) alatt felhordtuk az emeletre az összes könyvemet, képet, kagylóhájat, mifrancot, amit a polcokon tároltam. A ruhákat utána egy óra alatt átrámoltam, addig Klári próbálta lebeszélni a gyereket a további segítségnyújtásról, ami szintén nem egyszerű feladat… de olyan pikkpakk ment a dolog, hogy még aludni is tudtam egyet, mielőtt 3 körül Apu meg a Fecó befutott volna, hogy szétszedjük a bútort.. Na jó, én azért olyan nagyon nem vettem részt a szerelésben, az észt osztottam csak többnyire, de valakinek azt is kell. Lényeg, hogy mire Tamás 5 körül hazaért már majdnem az egész bútor fent volt az utánfutón, és még a vihar előtt haza is tudtak indulni a szajréval (képet nem is csináltam közben, annyira bele voltunk merülve). Így most a szoba üres, állhatok neki a dekorálásnak…
Ma gyorsan fel is rajzoltam az oroszlán körvonalait, meg fent elrendezgettem a könyveket, meg pacsáltunk egy jó nagyot mindannyian a medencében. Holnap, ha megyünk majd Cicukával vásárolni, be is akarunk szerezni a gyereknek karúszót, kíváncsi vagyok, hogy hogy boldogulna vele…olyan kis ügyesen evickél! A púderozós képekhez meg gondolom nem is kell sokat hozzáfűznöm…..egyszerűen meg kell zabálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése