csütörtök, július 16

Lekvár idén is


Ehhe…Tamás kedvet kapott Ízbolygótól, és idén is befőzött, méghozzá balzsamecetes málnalekvárt, és fehércsokis sárgabarackot (linket nem illesztek, mert nem tudom pontosan, hogy melyik recit használta), én meg örülök, mert a befőzéstől irtózom, mint ördög a tömjénfüsttől, mindenesetre amikor kaptam a képet msn-en, akkor nagyon örültem, mert a lekvárt viszont szeretem. Sokat pancsolnak is, a kerti medencében is, meg a Balcsiban is (tényleg, ez utóbbiról még nem is kaptam fotót), jól érzik magukat. Holnap én is megyek majd, délre megyek NSTre, aztán a két órás vonattal húzás le a Balcsira. Itthon alakulnak a dolgok, már a konyhában is csináltam babec-részleget, úgyhogy most már tényleg „csak” a bútorpakolás van vissza…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése