péntek, július 24

Kész


Azt hittem sosem jutok el idáig, de megvan. Kijelenthetem, hogy KÉSZ VANNAK A SZOBÁK. Mind a kettő. A Dávid bútora is megjött tegnap, olyannyira, hogy ki is szállították (ezúton is köszönöm a bútorbolt tulajdonosnőjének a gyors intézkedést!!!!! Egy kis reklám, érdemes körülnézni, tényleg csuda dolgaik vannak). Szegény srácok 2re értek ide a bútorral, de ugye ez nem lapra szerelt bútor, hanem konkrétan lego méretű darabokban van, így este 9 előtt 10 perccel mentek el, ellegóztak vele, mire kész lett, de szerintem megérte, gyönyörű. A Dávid ágya nagyon fura most nekem, hogy nem rácsos, de nagyon tetszik, kíváncsi vagyok, a gyerek mit fog hozzá szólni… Ma egész nap azzal voltam elfoglalva, hogy be is pakoljak, meg kivasaltam a fotelhuzatot, kimostam a textileket, azokat is átvasaltam (pelenkázófeltét, rácsvédő, Dájí ágyneműje- mondjuk abba még majd cihát kell venni-, a pamuttakarót, meg a dobozbéléseket), valamint bepakoltam a kórházas cuccot. Lett egy nagy tatyó nekem, meg egy valamivel kisebb a babeckának…az ember nem is gondolná, mi mindent kell(ene) bepakolni, még jó, hogy Gabi vadászott nekem egy listát, mert sztem magamtól a fele nem jutott volna eszembe…de így most okés. Ma éjjelre vihart mondanak, de már nem aggódom, most már jöhet bármi (egyedül a házassági anyakönyvi kivonat frissítése maradt el, de azt legkésőbb kedden Tamás majd elintézi, attól a baba még megszülethet). Nagyon örülök, hogy elkészültem, volt bennem aggodalom sokszor, bár tuti lett volna, aki megcsinálja, ha időközben menni kell, de ezt az ember azért a legjobban maga szereti elintézni (pedig nem vagyok egy nagy pakolós, de az 56os ruhákat valahogy szívesen rendezem sorba :) ). Ki is purcantam így estére, de sebaj, egész hétvégén csak tévézni fogok!

3 megjegyzés:

  1. A szobák meseszépek lettek! Gratulálok!
    És azóta mi van????

    VálaszTörlés
  2. Azóta: a gyerek már az én Anyuméknál, Gábor úgy tűnik elvan a pocakban, úgyhogy kettecskén itthon Apával...ilyen mostan úgyse lesz sokáig. Ma voltam Dokinál, szinte 100% hogy hétfő előtt nem lesz semmi, vasárnap megyek NSTre, akkor kiderül, hogy hétfőn hánykor szülünk :)
    Blogbejegyzés addig még lesz, de a szülés időpontját is közzéteszem majd vasárnap :)

    VálaszTörlés
  3. Kicsi családunk Gratulál a Nagyra nőt Varga családnak!!!!
    Sok Boldogságot a második Babócához is.
    Most már igazi fiús anyucika vagy!!!!

    Puszi

    Linda, Balázs és Robi

    VálaszTörlés